به گزارش ایرنا،'داسیلوا ژوزه آلسیو' دوشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل تیم روسیه در چارچوب مسابقات بین المللی چهارجانبه اصفهان در نشستی خبری افزود: بازی خوبی بود و در مجموع، تیم فوتسال روسیه در نیمه اول بهتر بازی کرد و ما نیز تغییراتی انجام دادیم و توانستیم بازی را 2 بر 2 کنیم.
وی گفت: ولی در ادامه نتوانستیم دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم و بازیکنان ما با اشتباهی که کردند باعث شدند نتیجه بازی را به روسیه واگذار کنیم.
سرمربی تیم فوتسال جمهوری آذربایجان افزود: ما از تکنیک پنج نفره استفاده کردیم و با توجه به اینکه در این زمینه تمریناتی نداشتیم موفق ظاهر نشدیم و برغم تلاش خود نتوانستیم تیم روسیه را شکست دهیم.
وی در باره داوری بازی نیز گفت: در باره داوری نظر نمی دهم چون در تخصص من نیست و در آن دخالتی نمی کنم و همیشه هم به بازیکنان خود می گویم تیمی که خوب بازی کند ربطی به داور ندارد.
ژوزه آلسیو افزود: در مجموع دیدار در مقابل روسیه بازی خوبی بود و برای بازی بعدی آماده می شویم.
به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال اصفهان عصر روز گذشته با حضور تیم‌های ایران، روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان آغاز ‌شد و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه می یابد.
دیدار تیم های فوتسال روسیه و جمهوری آذربایجان از ساعت 16 روز دوشنبه در چارچوب رقابت های مسابقات بین المللی چهارجانبه اصفهان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان این شهر برگزار شد و تیم روسیه با نتیجه چهار بر سه از سد جمهوری آذریابجان عبور کرد.
ت/6994/6027/8114
خبرنگار:امیرحسین اکبری**دریافت کننده:آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.