به گزارش ایرنا، دانش هاشمی پور روز دوشنبه در حاشیه عیادت از دانش آموزان بستری در بخش آنکولوژی بیمارستان کودکان بندرعباس افزود: این دانش آموزان با بهره مندی از امکان های آموزشی زیر نظر معلمان با تجربه در نوبت های چرخشی تحت آموزش های تحصیلی قرار دارند و کیفیت آموزشی آنان مورد توجه ویژه آموزش و پرورش است.
وی بیان داشت: هر چند آموزش تحصیلی در بیمارستان با دشواری های خاص خود روبرو است اما آموزش و ‌پرورش هرمزگان با بیشترین توان خود در همراهی با خیران موسسه خلیج فارس روند آموزش این بیماران را در دستور کار دارد تا از تحصیل عقب نمانند.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: طرح مدرسه در بیمارستان که دومین سال فعالیت خود را دارد، در روحیه دانش آموزان و روند درمان آنان تاثیر مهمی داشته به طوری که شاهد ارتقای انگیزه آنان در روند درمان بیماری باشیم.
هاشمی پور خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح عقب ماندگی تحصیلی برخی از دانش آموزان که به علت زمان بر بودن دوران درمان ترک تحصیل کردند، جبران شود و با همکاری و حمایت آموزش و ‌پرورش و همراهی مدیریت بیمارستان، این مهم به عنوان یک الگوی موفق در کشور معرفی شود.
وی اضافه کرد: راه اندازی بازارچه های خیریه برای حمایت از کودکان بیمار سرطانی با بیش از 6 هزار عضو توسط موسسه ساخل خلیج فارس انجام می شود و در این راستا همراهی همه اداره ها، سازمان ها و مردم نوع دوست را می طلبد که در کنار هم بتوانیم خدمات لازم را برای این دانش آموزان داشته باشیم.
دبستان تندیس ویژه کودکان سرطانی مهرماه 95 با همکاری آموزش و پرورش هرمزگان و موسسه خیریه ساحل خلیج فارس در بیمارستان کودکان بندرعباس آغاز بکار کرد.
7195/
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.