به گزارش ایرنا، حجت الااسلام محمد بارانی شامگاه شنبه درنشست با خبرنگاران افزود: گرامیداشت یاد وخاطره 80 شهید این شهر با حضور شخصیت های کشوری و درقالب 10 کمیته اجرایی دنبال شده است.
وی ادامه داد : شهدا رسالت خود را انجام دادند و اکنون برگزاری این یادواره ها راهی برای استواری در استمرار راه آنان است.
وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای ما، تفکر شهادت و شهادت طلبی در سراسر جهان رسوخ پیدا کرده واستکبار از این تفکر هراسان است.
رئیس ستاد یادواره شهدای میناب با تاکید بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت، اظهار داشت: ترویج ایثار، اخلاص و ولایتمداری از مهم ترین اهداف این یادواره هاست که باید در بین جوانان، نوجوانان و نسل جدید تقویت شود.
بارانی خاطر نشان کرد : دشمن تلاش دارد تا ما را از ولایت جدا کند و ملت ما همچنان که در طول انقلاب با بصیرت و هوشیاری پای این انقلاب ایستاده است اکنون هم باید با بصیرت بیشتر برای حفظ ارزش ها و ماندن در مسیر ولایت تلاش کند تا برخی دسیسه ها و توطئه‌ها مانع حرکت در مسیر انقلاب نشود.
وی همچنین گفت : یادواره شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم انقلاب است که ماندگاری این فرهنگ عاشورا و نهضت خونبار حسین (ع) است .
دبیرستاد یادواره شهدای میناب گفت: شهدا فرهنگ ساز هستند و فرهنگ شهادت یکی از ارکان اقتدار نظام است .
سروان پاسدار احمد رنجبر زاده افزود: غباروبی گلزار شهدا ، سرکشی و تجلیل ازخانواده های شهدا ومدافعان حرم از برنامه های این یادواره است .
7194 / 6048
میناب با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
خبرنگار : علی نجفی **انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.