به گزارش خبرنگارایرنا داود گودرزی پنجشنبه شب دریادواره 16 شهید روستای گلچهران از توابع بخش اشترینان شهرستان بروجرد که در حسینیه این روستا برگزارشد، افزود: شهدا همواره ناظربراعمال و رفتارما هستند و به زندگی روزمره ما شان و شوکت می دهند.
به گفته وی همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و نباید درزندگی روزمره خود شهیدان را فراموش کنیم.
مسئول بسیج دانشجویی کشوراضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت وهمچنین فرهنگ غنی عاشورا را به نسل جدید انقلاب منتقل می کند که این ازارزش والایی برخورداراست.
گودرزی با اشاره به اینکه درطول عمربا برکت انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه ها و ترفندها درصدد ضربه زدن به نظام بوده اند، ادامه داد: فرهنگ عاشورا و روحیه ایثار و شهادت باعث شد ملت ایران براستکبار جهانی پیروزشوند و ایران اسلامی به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شود.
وی یادآور شد: کشورهای قدرتمند جهان درمنطقه خاورمیانه با شکست روبرو شدند درحالی که ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا همواره توانسته مقاومت اسلامی را به پیروزی برساند.
مسئول بسیج دانشجویی کشوراظهارکرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که هرجا کشورپیشرفت داشته به برکت حضورجوانان انقلابی بوده است.
گودرزی بیان کرد: مردم ایران نیزباید به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه داشته باشند وهرروز با فرهنگ غنی عاشورا زندگی خود را پیش ببرند زیرا فاصله گرفتن از این فرهنگ موجب پیروزی دشمن درجنگ نرم خواهد شد.
وی گفت: امنیت وآسایش امروز و پیشرفت های علمی و نظامی ایران اسلامی به تاسی از فرهنگ عاشورا و به برکت وجود شهدا و جوانان شهید انقلابی همچون شهیدان حججی، احمدی روشن و شهدای هسته ای است.
مسئول بسیج دانشجویی کشوربا اشاره به اینکه دشمن درکمین جوانان است، افزود: تهاجم فرهنگی وهجوم ماهواره ای دشمن برای دورکردن جوانان از فرهنگ عاشورا و روحیه ایثار و شهادت ادامه دارد.
به گزارش ایرنا یادواره شهدا روستای گلچهران با حضورعباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی، امام جمعه اشترینان وجمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
روستای گلچهران از توابع بخش اشترینان درشهرستان بروجرد با 200 خانوارو700 تن جمعیت 16 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.