به گزارش ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دکتر حسابی ورامین افزود: اینکه ایران اسلامی موفق شده تا سیاست های خود را به جهان دیکته کند، ناشی از تلاش جوانانی است که در مکتب معلمان پرتلاش درس آموخته و علم را به زینت تعهد آراسته اند.
نقوی اظهار کرد: اگر آقای ترامپ از مردم ایران عصبانی شده و ناراحتی خود را در سخنانی سخیف بیان می کند، نه از سر دلسوزی و اجرای حقوق بشر، که از سر ناراحتی بابت اقتدار و عزت ایران اسلامی است.
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی امروز به رغم تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی به دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی در حوزه های مختلف علمی به ویژه دانش هسته ای دست یافته اند که تمامی این موفقیت ها مرهوت تلاش و زحمات ارزشمند معلمان در مدارس و اساتید در دانشگاه ها است.
وی اظهار کرد: دانش آموزان در ابتدای مسیر اقتدار و عزت اسلامی قرار دارند، که برای کسب موفقیت دراین مسیر باید با اقتدار و محکم گام برداشت.
به گفته وی، مسیر اقتدار، عظمت و موفقیت ایران اسلامی توسط شهدای انقلاب و دفاع مقدسی به خوبی ترسیم شده که دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور باید دراین مسیر حرکت کنند.
نقوی در ادامه تقارن ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی را به فال نیک گرفت و گفت: در سال تحصیلی جدید با بهره گیری از آموزه های عظیم نهضت عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس، به طور قطع شاهد عزتمندی بیش از پیش ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی خواهیم بود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.