به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا وجدیان جمعه شب در همایش رژه حماسی نیروهای مسلح در میدان امام خمینی (ره) بندر گناوه افزود: دولت خبیث آمریکا که در ابتدا وانمود می کرد اهل عدالت و دموکراسی است اما اکنون همگان حتی سردمداران آن رژیم پی بردند که رژیمی منحوس و به چهره ای زشت در جهان تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به سیاست های خصمانه نظام استکباری نیروهای مسلح و همه آحاد ملت باید آمادگی خود را در بالاترین سطح ارتقا دهیم که دراین ارتباط حضور پرشور در محافل و مجالس ماه محرم حسینی بسیار مهم است.
وجدیان اظهارکرد: در ماه محرم گوهری نهفته و عنصری قرار گرفته که در هیچ مکتب و مسلکلی و عقیده ای وجود ندارد و باید قدر هیات ها و سینه زنی ها را بدانیم.
وی گفت: دشمنان از اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش آن زمان و امروز هراس دارند و خصومت با راه و روش این امام همام دارند.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس پیام دارد، افزود: جبهه های دوران دفاع مقدس به عنوان بزرگترین دانشگاه و مدرسه علم آموزی به شمار می آمد که از مهم ترین پیام این هفته مقدس است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: دفاع مقدس یادآور ایثارگری مردان غیور و دلیر ایران اسلامی است که با ایثارگری و گذشتن از جان و مال خود حریم نظام و انقلاب دفاع کردند.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم 2 رویداد مهم است که باید این 2 مناسبت را باشکوه هرچه تمامتر گرامی داریم زیرا که انقلاب اسلامی برگرفته از قیام کربلاست.
در پایان این آیین گردان های الی بیت المقدس، امام حسین(ع)، الزهرا(س) و نیروهای انتظامی در مقابل مسئولان و شرکت کنندگان رژه رفتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.