به گزارش ایرنا، ابراهیم خوشبخت شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آموزش و پرورش هرمزگان با تمرکز جدی بر گسترش و نهادینه کردن فعالیت های پژوهشی، در سال های اخیر به دستاوردهای بزرگی در این حوزه دست یافته است.
وی ادامه داد: توسعه فرهنگ پژوهش در مدرسه ها به عنوان کانون تعلیم و تربیت با تدوین برنامه های راهبردی مورد حمایت آموزش و پرورش هرمزگان است چرا که بدون تکیه بر این مولفه نمی توان از آموزش و پرورش پویا در دنیای نوین که علم و تکنولوژی اساس موفقیت آن بوده، بحث کرد.
این مسئول یاد آور شد: تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت معاصر محور توسعه و پیشرفت است.
خوشبخت اظهار کرد: پژوهش در امر شناخت و درک بهتر دانش آموزان و تعمیق یادگیری نقش غیرقابل انکاری دارد و در رشد شاخص های آموزشی بسیار حائز اهمیت است.
وی هم چنین با اشاره به دستاوردهای اخیر کشوری در حوزه پژوهش بیان داشت: طبق بررسی پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در 2 محور معلم پژوهنده و تجربه برتر پژوهشی نیز حائز رتبه اول کشوری شده است.
وی با تشریح جزئیات این دستاورد ملی، اضافه کرد: نساٍ ترابیان آموزگار استثنایی ناحیه یک بندرعباس و سید مهدی اعظمی از شهرستان میناب رتبه اول کشوری را به ترتیب در اقدام پژوهی و تجربه برتر پژوهشی از آن خود کردند.
بنا بر اعلام ستاد ارزیابی نمایشگاه هفته پژوهش هرمزگان، غرفه دستاوردهای پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان رتبه نخست در بین دستگاه های اجرایی استان را کسب کرد که در آیینی به پاس این موفقیت از دانش هاشمی مدیر کل موزش و پرورش هرمزگان تجلیل شد.
7408/7195
خبرنگار: رقیه غلامی زاده * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.