به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه جمعه در پیامی با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز، اظهار داشت: به طور یقین ملت ایران در 13 آبان امسال با حضوری پرشور، جلوه‌هایی زیبا از اتحاد و استقامت خود در برابر استکبار و آمریکا و همچنین حمایت از نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
همتی با بیان اینکه آمریکا به عنوان راس استکبار همواره به دنبال چپاول ملت‌ها بوده، تصریح کرد: ملت ایران با رقم زدن انقلاب اسلامی و پس از آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ریشه استکبار و در راس آن آمریکا را در این سرزمین قطع کرد و با این اقدام شعار اصیل انقلاب یعنی استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی محقق شد.
وی بیان داشت: استکبارستیزی ملت ایران در 13 آبان تجلی می‌یابد و مردم ایران همواره در این روز با حضوری باشکوه و با فریاد مرگ بر آمریکا پایه‌های کاخ استکبار را به لرزه درآورده‌اند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: از مردم شریف، مومن و انقلابی هرمزگان و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان این استان دعوت می‌کنم تا با الگوگیری از دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در راهپیمایی 13 آبان حضور یافته و بار دیگر استکبارستیزی خود را به منصه ظهور برسانند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.