به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر شامگاه یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بندرتیاب شهرستان میناب اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشتی مردم شرق هرمزگان باید از جمله اولویت های مهم دستگاه های اجرایی باشد.
وی ادامه داد: در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم این خطه نیز خواستار همکاری بیشتر نیروی انتظامی جهت بهره مندی مردم از کالاهای ته لنجی هستیم.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه بررسی مسائل و مشکلات بندر تیاب خواستار آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای رونق این بندر شد.
ذوالقدر ادامه داد: فعال ‌سازی بندر تیاب خواسته دیرینه مردم این خطه است که در صورت تحقق این مهم شاهد رونق کسب و کار در این بندر مهم خواهیم بود.
وی تکمیل اسکله شهرستان سیریک را دیگر مطالبه مردم حوزه شرق هرمزگان عنوان کرد و افزود: فعال ‌سازی این اسکله مطالبه مهمی است که حتی از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و وزیر قول مساعد نسبت به تسریع در تکمیل این اسکله داده است.
وی ادامه داد: بخش مهمی از زیرساخت‌های اسکله بندرسیریک فراهم شده که همت مسئولان را می‌طلبد تا این اسکله تکمیل و بازار صادرات و واردات در این شهرستان مهم رونق گیرد و شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم این خطه نیز باشیم.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری و شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.