به گزارش ایرنا، پژمان نیک اقبالی روز یکشنبه در نشست بررسی طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان با اشاره به ضرورت اجرای این طرح برای تغییر سیمای فرسوده مرکز اصلی تجاری شهرستان گچساران بر تعامل تمام دستگاه های اجرایی برای به حداقل رساندن زمان اجرا و ایجاد کمترین مانع در راستای کسب و کار بازاریان در زمان اجرای عملیات اجرایی تاکید کرد.
وی بیان کرد که این طرح به عنوان الگوی مبلمان شهری می تواند در دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت که در روزهای آینده طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان آغاز می شود.
غلامرضا تاجگردون افزود که با توجه به اینکه خیابان شهید بلادیان محل کسب و کار و مرکز اصلی خرید شهر دوگنبدان است، تلاش می شود این طرح با رویکردی جامع اجرا و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای فاز نخست این طرح اعتباری بالغ بر ۸۰0 میلیارد ریال در نظر گرفته شده، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این طرح تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد.
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی طول این طرح را 280 متر ذکر کرد و گفت: زیباسازی مرکز این شهر قدیمی، دادن روح فضای مدرن شهری با در نظرگرفتن رفاه عمومی مردم از مهمترین هدف اجرای این طرح است.
وی گفت: این طرح شامل تبدیل خیابان شهید بلادیان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است و علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی دارد.
تاجگردون بیان کرد: در طرح ساماندهی و زیباسازی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان بدنه سازی، کف سازی، فضای سبز و نور پردازی اجرا می شود.
وی بیان کرد که این طرح ها برای رفاه حال مردم مورد تاکید مسئولان است و اجرای همزمان آن می تواند سیمای شهر دوگنبدان را دگرگون کند.
شهر 100هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
۸۱۴۳/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.