به گزارش ایرنا، حاضران در این تجمع به سر دادن شعارهای ضد آمریکایی از جمله مرگ بر آمریکا پرداختند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در این تجمع گفت: ترامپ بار دیگر غیر قابل اعتماد بودن سردمداران کاخ پوشالی سفید را نشان داد که که مقام معظم رهبری بارها این موضوع را گوشزد کرده بودند.
حمید باقری افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی محور مقاومت در منطقه است و رئیس جمهوری آمریکا به دلیل عصبانیت از این نقش محوری، هیاهوی خروج از برجام و تحریم سپاه پاسداران را به راه انداخته است.
وی ادامه داد: افزون بر آن، شکست آمریکا در پرونده های منطقه ای از جمله عراق، سوریه و جنگ های غیر مستقیمی که توسط گروه های تروریستی به راه انداخته، ترامپ را به فکر ایجاد هرج و مرج در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و سایر کشورها انداخته که اکنون در کردستان عراق و کاتالونیای اسپانیا شاهد آن هستیم.
در ادامه این برنامه، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب خوانده شد که در بخشی از آن آمده است: سیاستمداران آمریکا بدانند هربار که با ایجاد جنگ روانی و دروغ پردازی بر ضد ملت شریف ایران قصد داشته اند در عزم راسخ و اراده پولادین این ملت خللی ایجاد کنند، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها بیشتر شده است.
3219/2094
تنظیم کننده:عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.