به گزارش ایرنا این عده با در دست داشتن شعار نوشته هایی با عنوان 'خلیج فارس' و سر دادن شعار، سخنان اخیر ترامپ را محکوم کرده و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.
همچنین در این تجمع بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گرگان در محکومیت هتاکی و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: سخنرانی اخیر رییس جمهور آمریکا که سوابق از بی سوادی سیاسی او حکایت دارد، نشان داد علاوه بر اینکه با علم تاریخ و ‌جغرافی بیگانه بوده ، ذره ای گوهر ادب و متانت در ذات این فرد متبلور نگشته است.
همچنین در بیانیه می خوانیم: سپاه به پشتوانه حمایت های مردمی و فرماندهی مدبرانه فرمانده کل قوا و سرداران و پاسداران عزتمند و جان برکف، همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و یاور ملت سرافراز ایران می باشد، آنچه که لرزه بر اندام پوشالی استکبار و مستکبرین انداخته، محبوبیت روز افزون سپاه نه تنها در میان مردم ایران بلکه در میان مردم مظلوم و رنج دیده جهان است.
دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان گرگان همچنین از مواضع انقلابی و مستحکم ریاست جمهوری دکتر روحانی قدردانی کردند که در یک زمان به موقع با اعلام حمایت از سپاه باعث شد نیت شوم و پلید دشمنان نقش بر آب شود و به حفظ اتحاد ملی کمک شایانی کرد.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.