به گزارش ایرنا، یک شهروند بروجردی گفت: اظهارات رئیس جمهوری آمریکا اصل آزادی کشورها را زیرسوال برد و بیش از گذشته صداقت ایرانیان را به دنیا معرفی کرده است.
محمد معظمی فرهنگی بازنشسته افزود: بنا به گفته وزیر آموزش و پرورش ترامپ باید بیش از گذشته برمطالعه کتب تاریخ و جغرافیا اهتمام ورزد تا متوجه شود که نام خلیج فارس برای همیشه خلیج فارس خواهد ماند.
وی اظهار کرد: ملت ایران به تهدیدهای تو خالی آمریکا در طول 38 سال گذشته عادت کرده و در طی زمان نیز ثابت شده که هیچ یک از این تهدیدها در اراده فولادی و آهنین ملت ایران در راستای دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام که ثمره خون هزاران شهید جانباز و آزاده است خللی ایجاد نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: ملت ایران تربیت شده مکتب امام حسین (ع) هستند و از هیچ تهدیدی ترسی به دل راه نخواهند داد و شعارمردم ایران همواره مرگ برآمریکا و مرگ براستکباراست.
جواد احمدی دانشجوی بسیجی بروجرد گفت: ملت ایران درکنار رهبری عالم و فرهیخته همه ترفندها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده و با توکل بر نیروی ایمان در برابر زیاده خواهی های دشمنان ازجمله آمریکا ایستاده و همواره دشمن را به زانو درآورده است.
وی به نمایندگی ازدانشجویان بروجرد، ضمن محکوم کردن صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا افزود: اهانت به نیروهای جان برکف سپاه بخشودنی نیست و ما هرگز اجازه نمی دهیم به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوچکترین اهانت و توهینی شود و همواره همسو و همراه با رهبری و سپاه پاسداران از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان دفاع خواهیم کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به موضع گیری های ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران به دستورامام راحل (ره) برای حراست از ارزش های والای انقلاب اسلامی بود و امروزنیزتوان بالای دفاعی این نیروهای جان برکف موجب خشم و عصبانیت دشمن شده است.
احمد گودرزیان افزود: نیروهای سپاه پاسداران ازابتدای پیروزی انقلاب اسامی با حضور درهمه عرصه ها و ایثار برگی زرین در تاریخ انقلاب ورق زده و در حال حاضر نیزتوان بالای دفاعی او باعث شده تا از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و کار دفاع و ایجاد امنیت پایدار را نه تنها در داخل کشور بلکه درمنطقه تامین نماید.
وی اظهارکرد: امنیت کنونی کشور را سپاه ایجاد کرده است و مردم نیز همواره پای ارزش های وآرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سپاه بخشی ازهویت انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکا، سپاه را مانعی برای سلطه جویی ها می داند و امروز رئیس جمهور آمریکا با زبان جنون وارد شده که علاوه بر تامین منافع بتواند امتیازات بیشتری بگیرد.
عباس گودرزی با اشاره به اینکه دشمنان پیشرفت های موشکی وهسته ای مولفه ای برای ابرازقدرت و زورگویی در برابر مظلومان می دانند، بیان کرد: امروز نیزبا توجه به اینکه سپاه پاسداران توان بالای موشکی به دست آورده آمریکا به دنبال تضعیف آن برآمده است.
وی با بیان اینکه اینکه آمریکا تمام توان خود را برای داعش به کار گرفته است، اظهارکرد: سپاه مقتدرانه در موضوع مبارزه با گروه های تکفیری وداعش وارد شده و این توطئه دولتمردان آمریکا درمنطقه را نیز خنثی کرد.
گودرزی سپاه را مایه عزت کشور برشمرد و ادامه داد: دشمنان امروزه هویت و ماهیت انقلاب اسلامی را هدف قرار داده چرا که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در فتنه ها و توطئه ها، سپاه تو دهنی خوبی به آنها زده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند نظام و ملت ایران برای اداره کشوراست و همواره موجب افتخار انقلاب اسلامی بوده و همواره از این نهاد مقدس حمایت خواهیم کرد.
رضا ترابی افزود: ملت ایران با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب محکم و استوار در برابر ترامپ و یاوه گویی های او کوتاه نیامده و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مواضع اسلامی را در برابردشمنان حفظ خواهند کرد.
وی افزود: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حافظ مرزها و مواضع و آرمان های شهدا بوده و سخنان ترامپ بدون استناد و از روی غرض ورزی و توهم است.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.