علی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سپاه پاسداران ایران، نهادی برخاسته از توده مردم این کشور است و خاستگاه انقلابی دارد و هجمه ترامپ علیه سپاه سبب شد ارزش، اهمیت و جایگاه ترامپ در نگاه مردم ایران بشدت تنزل یابد.
وی افزود: مردم ایران، سپاه را نماد ایثار و از خود گذشتگی می دانند و این توهین ترامپ سبب شد تا حمایت ها از این نهاد انقلابی جدی تر شود.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران بسیار جدی تر از گذشته در حمایت از سپاه عزم خود را جزم می کنند زیرا سپاه جایگاه ارزنده ای در میان مردم ما دارد و نهادی برخاسته از درون جامعه است.
اکبری گفت: صحبت ها و موضع گیری های ترامپ علیه سپاه، نشان از شکست در اهداف در زمینه داعش دارد و نشان از این است که نیروهای جان بر کف سپاه که ایثارگرانه و هوشمندانه هر جا که ظلم و تعدی بوده حضور داشته و از ارزش ها دفاع کرده است، امروز آنان را به ستوه آورده است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ترامپ حرکتی خارج از عرف دیپلماسی و حقوق بین المللی انجام داد و یک موضع بسیار ناشیانه علیه آنچه در حقوق بین الملل متعارف هست، از خود بروز داد.
اکبری افزود: جمهوری خواهان هر گاه به مسند قدرت رسیدند دنبال ایجاد تنش بویژه در خاورمیانه بودند و تلاش دارند تا با این تنش ها، برای تجهیزات نظامی بازارگرمی کنند.
وی تصریح کرد: می خواهند با ایجاد این تنش ها، سلاح و تجهیزات نظامی خود را بفروشند و این حرکات، پیامی برای تلاش در زمینه بازار گرمی فروش تجهیزات نظامی است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.