به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی شنبه در همایش روز استاندارد اظهار کرد: ترامپ استانداردها در ادب، اخلاق، جغرافیا و تاریخ را رعایت نکرد.
وی افزود: ترامپ در سخنان خود در حالی از نام مجعول خلیج فارس استفاده کرد که این خلیج در تاریخ آمریکا نیز به نام خلیج فارس ثبت شده است.
وی افزود: حتی معاندان ایران نیز نسب به اینکه خلیج فارس با اسم مجعول از سوی رئیس جمهوری آمریکا استفاده شد، موضع گیری دارند.
استاندار خراسان شمالی در باره برجام گفت: اگر برجام به نفع آمریکا بود، دونالد ترامپ بطور قطع به دنبال از بین بردن و پاره کردن برجام نبود؛ برجام یک توافق بین المللی میان ایران و گروه 5+1 بوده آمریکا نمی تواند این توافق را کنار بگذارد.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: رئیس جمهورd آمریکا توافق های دولت پیشین کشور خود را نمی تواند نادیده بگیرد چه برسد به اینکه سرمخالفت با توافقی داشته باشد که 6 نفر آن را امضا کرده اند.
وی تاکید کرد: سخنان جمعه شب ترامپ نشان می دهد که او حقوق هم نمی داند این در حالی است که ادعای سردمداری دارد.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در عرصه بین المللی و دیپلماسی اگر حرف ها استاندارد باشد مشکلی ایجاد نمی شود گفت: یکی از افتخارات بزرگ ایران اسلامی این است که هیج جا بدون نظر مستقیم و غیرمستقیم مردم، تصمیمی گرفته نشده است.
وی گفت تنها جایی که امام (ره) به طور مستقیم تصمیم گیری کردند، تغییر عنوان وزارت جنگ به وزارت دفاع بود و در باقی موارد با نظر مستقیم و یا غیر مستقیم مردم تصمیم گیری شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر حمایت از استانداردسازی کالا و خدمات گفت: نفع و سود استاندارد کردن کالا و خدمات به خودمان بازمی گردد و سود استاندارد بیش از آنکه به نفع مصرف کننده باشد به نفع تولید کننده است.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اگر اکنون به استاندارد سازی کالاها و خدمات بویژه آسانسورها تاکید دارم به این علت است که خود از استاندارد نبودن ها آسیب دیده ام.
صالحی گفت: برای جلوگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی باید بیش از پیش از موضوع استاندارد سازی توجه شود.
به گزارش ایرنا دراین همایش از نمونه ها و برگزیدگان عرصه استاندارد تقدیر شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.