به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رئیس جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد و در کشور آمریکا به خوبی توانست حرف ملت سربلند ایران را در مبحث دفاع از حقوق انسانها به دنیا برساند.
وی بیان کرد: جهان کنونی در مسیر تمدن و فرهنگ و اخلاق و تکریم انسانی گام بر می دارد بنابراین دخالت ، تهدید و فشارهای سلطه گران بار منفی برای خود آنها به دنبال دارد.
وی ادامه داد: ایران اسلامی با هدف تکریم و حفظ حقوق انسان ها و به دور از تفکر قومیت، مذهب و نژاد توانسته جهان را در تسخیر خود در آورد.
وی بیان کرد: باعث افتخار است که ایران اسلامی برای دفاع از مظلومان عالم حرف برای گفتن دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برجام گفت: مبحث برجام و مذاکرات هسته ای بهترین سرمایه و سند برای دستیابی به حقوق ملت ایران و دفاع از حقوق انسانهاست.
هاشمی ادامه داد: باید این مسیر بیش از پیش ادامه پیدا کند و راهی را پیش گیریم که در آن جهان سرشار از امید، عدالت، آزادی و تکریم انسانی می شود.
فرماندار خاش سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: دوران هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی ملت سرافراز در کنار رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل سبب اقتدار و عظمت کشورمان شد.
محمد اکبر چاکرزهی اظهار داشت: هم اینک بعد از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی شاهد عزتمندی ایران اسلامی هستیم و دولتمردان کشورمان در عرصه داخلی و خارجی حرفی برای گفتن دارند.
وی بیان کرد: شرف و عزت ایران در دوران دفاع مقدس حفظ شد و خداوند را شاکریم با سرمایه ارزشمند هشت سال جنگ تحمیلی و دلاورمردی های شهیدان و رزمندگان شجاع سپاه اسلام می توانیم از حقوق ملت سربلند ایران دفاع کنیم.
7310**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.