به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رئوفی شنبه در یادواره سردار شهید علی کریمی که در روستای انجیرک بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان داشت: اگر عزاداری های محرم کم رنگ شود اهداف نهضت امام حسین (ع) که زنده نگه داشتن دین خدا و احیاء اسلام بود به فراموشی سپرده می شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: از همین رو باید هر سال پرشکوه تر از سال های گذشته عزاداری سید و سالار شهیدان برگزار شود تا کسی نتواند منکر این واقعه مهم شود.
رئوفی با اشاره به اهمیت واقعه کربلا، افزود: کربلا یک واقعه نیست بلکه یک فرهنگ است و باید با امانتداری کامل از نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فهم اهمیت دین مبین اسلام عازم جبهه های جنگ می شدند و هنوز هم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به جنگ می روند و ایران اسلامی برای پاسداری از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت هنوز در حال اهداء شهید است.
رئوفی تصریح کرد: شهید حججی نمونه بارز جوانانی است که نظام اسلامی برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در این راه تقدیم نمود و این شهید باشکوه خاصی بر روی دستان مردم کشور تشییع شد و شهدایی همچون شهید علی کریمی نیز جان خود را فدا کردند تا نهضت عاشورا زنده بماند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: شهدا متعلق به عموم جامعه هستند و کسی حق بهره برداری از خون شهدا برای رسیدن به اهداف سیاسی، حزبی و گروهی ندارد.
پس از این مراسم، علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با مادر بزرگوار سردار شهید علی کریمی دیدار کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.