به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمدباقر سلیمی پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: در روز عاشورا محدودیت تردد در مسیر بلوار حضرت امام (ره) حد فاصل پل خور شیلات تا میدان انقلاب از ابتدا تا انتهای مراسم اعمال می‌شود.
وی بیان داشت: شهروندان برای جابجایی می‌توانند از مسیر‌های جایگزین بلوار ساحلی، بلوار شهید تابدار و بلوار آزدگان تردد کنند.
سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیک در بافت مرکزی شهر بندرعباس حدفاصل میدان شریعتی، خیابان شریعتی شمالی، بخشی از خیابان سید جمال اسدآبادی حد فاصل تقاطع فاطمیه تا سه راهی سازمان و تقاطع 17 شهریور و تقاطع برق و پیاده رو حافظ جنوبی هم در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان مسیر جایگزین برای این محدودیت ها را بلور ساحلی، بلوار شهدا و بلوار جمهوری اسلامی اعلام کرد.
وی با اشاره محدودیت تردد در محل پارک غدیر بندرعباس و نماد پرچم و در باند جنوبی بلوار ساحلی برای ساعاتی در روز تاسوعای حسینی، گفت: از عزاداران حسینی خواستاریم به منظور رعایت هر چه بیشتر نظم، با پلیس در اعمال این محدودیت ها همکاری کنند.
سرهنگ سلیمی اظهار کرد: برای شام غریبان هم در محدوده امام زاده سید مظفر حد فاصل خور شیلات تا میدان حضرت امام (ره) هر دو باند شمالی و جنوبی بلوار حضرت امام (ره) محدودیت ترافیک در نظر گرفته شده و بلوار شهید تابدار بلوار شهید چمران و نوار ساحلی مسیرهای جایگزین تردد هستند .
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.