امیر دریادار حسین آزاد ، سه شنبه درجریان بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در میناب در گفت و گو با ایرنا افزود: این موفقیت بزرگ به همت دریا دلان ورزمندگان با ایثاری وجان فشانی به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش با مدیریت ، اقتصاد جنگ را در دست گرفت و اگر نداجا به خوبی اقتصاد دریا را مدیریت نمی کرد شاید سرنوشت نظام این که هست ، نبود و اقتصاد و جنگ و کشور مختل می شد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: نداجا در تبعیت از فرمان ولی فقیه و فرمانده جنگ، امام راحل(ره) از 31 شهریور تا آذر59 نزدیک به 60 روز، سکوهای نفتی عراق و صادرات و واردات این کشور را در محاصره قرار داد و هرگونه فعالیت را در بنادر آن کشور مختل کرد.
دریادار آزاد با اشاره به سه عملیات نداجا در طول 8 سال دفاع مقدس، تصریح کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی با عملیات های شهید اشکان، شهید صفری و عملیات مروارید برای هشت سال دفاع مقدس، نیروی دریایی رژیم بعثی را زمینگیر کرد و عرصه حضور در دریا از آنان گرفت.
وی ، با اشاره به رشادت‌های نیروی دریایی ارتش جهموری اسلامی ایران در طول 8 سال دفاع مقدس، خاطرنشان‌ کرد: در زمان جنگ حضور ارتش در جایی بود که منابع کشور در خطر بود ولی در حال حاضر نیروی دریایی ارتش در هرجایی که منافع مان در آن باشد حضور پیدا می‌کند .
نمایشگاه بزرگ استانی با 25 غرفه از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و بخش مستقیم عزاداری و باسازی عملیات بیت المقدس تا دهم محرم دراین شهرستان برپاست.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.