به گزارش خبرنگار ایرنا ، جاسم جادری روز یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در هرمزگان که باحضور معاون ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد ، اظهار داشت: برگزاری بیست و ششمین اجلاس نماز در هرمزگان کمک بسیاری به ایجاد معنویت و حل مشکلات موجود در جامعه
می کند و اجلاس نماز برای استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: با توجه به گسترش آسیب ها در فضای مجازی و گسترش برخی آسیب های اجتماعی ، نماز
می تواند کنترل کننده آسیب ها و مشکلات باشد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه این اجلاس تاثیر بسزایی در تقویت امر نماز و مبانی فرهنگی خواهد داشت ، افزود: این اجلاس بازتاب منطقه ای خوبی خواهد داشت و در هرمزگان اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر در این اجلاس حضور می یابند.
وی با بیان اینکه نماز نقش بسزایی در نزدیکی به خالق یکتا دارد ، گفت: پس از انقلاب اسلامی کارهای فراوان در حوزه نماز و اقامه نماز صورت گرفته و ستاد اقامه نماز کشور زحمات بسیاری در این حوزه کشیده است.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: نماز چراغ راه افراد برای رسیدن به سعادت است لذا اقامه نماز باید در بخش ها و سازمانهای مختلف با جدیت پیگیری شود.
جادری بار دیگر با تاکید بر تلاش همه دستگاه های اجرایی و همکاری با ستاد اقامه نماز در برگزاری اجلاس سراسری نماز در بندرعباس اظهار کرد: در شهرستان‌ها نیز با محوریت فرمانداری‌ها، هرکدام از دستگاه‌های اجرایی به صورت اختصاصی همایش‌هایی مرتبط با نماز در استان پیش از اجلاس سراسری برگزار می‌کنند.
روند برگزاری اجلاس های سراسری نماز از سال 1370 و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون 25 دوره این اجلاس در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز اواخر آذرماه امسال به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.