به گزارش ایرنا، حسین بختیاری روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان اراک در محل فرمانداری افزود: انتظار می رود با هماهنگی کارشناسان عمرانی فرمانداری و دستگاه های مربوطه طرح های در این خصوص هرچه زوتر پیگیری شود تا شاهد عمران و آبادی هرچه بیشتر شهرستان باشیم.
وی بیان کرد: اتمام طرح های نیمه تمام از دیگر اولویت های اجرایی است که باید با جدیت دنبال شود.
بختیاری اظهار کرد: با توجه به حضور در فصل گرما، آتش سوزی مراتع به عنوان یک آسیب اجتماعی مطرح شده و همه دستگاه های مرتبط باید همکاری لازم در این خصوص را به عمل آورند تا شاهد کاهش این معظل در سطح شهرستان باشیم.
فرماندار اراک عنوان کرد: غرق شدگی از دیگر آسیب های اجتماعی در فصل گرما است که دستگاه های ذی ربط باید با گشت های متناوب، نصب تابلوهای هشدار دهنده، سرکشی در این مهم ورود پیدا کنند.
بختیاری تصریح کرد: با توجه به 14 تیرماه گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری ها نیاز است از این مجرای قانونی که از پتانسیل های خوبی برخوردار هستند، در راستای عمران و آبادانی شهر و روستا گام برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد: ثمن ها تاثیر به سزایی در راستای انجام فعالیت های اجتماعی دارند بر همین اساس باید با نگاه باز و بسیط به این مهم نگریسته شود چرا که موفقیت دولت شامل همه آحاد جامعه می شود.
فرماندار اراک بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها، دستگاه های خدمت رسان و دستگاه های اجرایی متولی باید به صورت جهادی کار و تلاش کنند.
رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب اراک نیز در این نشست گفت: ایجاد واحدهای صلح و سازش در ندامتگاه در خصوص اجرای احکام حقوقی و کیفری، استفاده از ظرفیت نهاد داوری، راه اندازی واحدهای ارشاد، ارائه مشاوره و راهنمایی های رایگان، تاسیس مراکز مشاوره و ملاقات والدین با اطفال در مکان های مناسب، از جمله اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهرستان است.
صمد خدابخشی افزود: نیاز است همه دستگاه های اجرایی در امر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تمهیدات لازم را به کار گیرند تا علاوه بر همکاری با دستگاه قضا، شاهد جامعه ای امن و پویا باشیم.
اراک مرکز استان مرکزی است و در این کلانشهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.