به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان جاسم جادری بعد از ظهر جمعه در نشست با روسای هیات های ورزشی استان افزود : سهم ورزش در برنامه بودجه کافی نیست و دولت نمی تواند از آن تخطی کند و اگر از ظرفیت مردمی استفاده نشود مشکلات مالی این حوزه بر طرف نخواهد شد.
وی ادامه داد : با کمک معاونت سیاسی امنیتی استانداری پیگر مشکلات جامعه ورزش استان بوده ایم و بسیاری از مشکلات تیم های ورزشی را حداقل به صورت موقت رفع کرده ایم.
وی اضافه کرد : تعهد کردیم اجازه ندهیم تیم فوتسال آذرخش نماینده استان در لیگ برتر بر اثر مشکلات مالی ، دچار مشکل شود و در لیگ باقی بماند که تا کنون به این تعهد خود جامه عمل پوشانده ایم.
استاندار هرمزگان یادآور شد : بودجه و امکانات استانداری محدود است و کمک های صورت گرفته در عرصه ورزش نیز از طریق درخواست استانداری از دستگاه ها و صنایع بوده است.
جادری از نمایندگان استان در مجلس خواست در این زمینه با استانداری همکاری کنند و اظهار داشت: با همکاری و همفکری می توان استان را به سمت توسعه پیش برد و باید تمام مسئولان و نخبگان استان برای توسعه استان در همه زمینه‌ها همدل و هم صدا شوند.
2094/ 6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.