به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید علی اکبر پرویزی روز پنجشنبه همزمان با اولین روز هفته دولت در مراسم غبارروبی مزار شهدای بیرجند افزود: شهیدان رجایی و باهنر با تمام وجود در مدت کمی که مسئولیت داشتند تنها به خدمت به مردم اندیشیده و در این راه از تمام هستی خود گذشتند.
وی به سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید آن عزیزان را الگوی عملی خود قرار داده و با خلوص و اعتقاد قلبی خدمت به مردم را باور داشته باشند و بدون کوچکترین منت در این مسیر مقدس تلاش کنند.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز شهیدان، ناظر اعمال و گفتار ما مسئولان هستند؛ از این رو نباید کاری کنیم که مدیون خون آنها بوده و از فرصتی که خداوند متعال در اختیار مسئولان برای خدمت به مردم قرار داده، استفاده نکنیم.
وی با بیان اینکه تمام خواسته های مردم به حق و درست است گفت: شهدا برای حفظ و تقویت نظام مقدس اسلامی از همه هستی خود گذشتند و امروز ما وارث خون پاک آن عزیزان هستیم پس باید آن را پاس داشته و در جهت صیانت از آرمان های والای شهدا و حفظ و حراست از آنها با تمام وجود در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور داشته باشیم.
پرویزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید به عنوان یک اعتقاد قلبی مورد توجه قرار گیرد افزود: با توجه به گستردگی مشکلات و نیازمندی هایی که وجود دارد اگر حل و فصل مشکلات در قالب ها و چارچوب های اداری دنبال شود نمی توان به نتیجه مورد نظر دست یافت.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در حوزه های مختلف دانست و تصریح کرد: خدمات و اقدامات صورت گرفته باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود و در صورتیکه مشکلی وجود دارد باید صادقانه و به دور از عوام فریبی با مردم در میان گذاشته شود.
مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه نباید ناامیدی و یاس در جامعه تزریق شود گفت: ذکر خدمات صورت گرفته موجب ایجاد امیدواری و نشاط در جامعه شده و مردم را به آینده نظام، حاکمیت و کشور امیدوار می کند که مهمترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی است.
همزمان با اولین روز هفته دولت استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مزار شهدای بیرجند حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه بر مزار این عزیزان و تجدید بیعت با آرمان های والای شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.