به گزارش ایرنا، جاسم جادری روز شنبه در این پیام ضمن تبریک این روز به کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان افزود: با پرداخت به موقع مالیات، می توان از این درآمدها در راستای رشد و توسعه کشور استفاده کرد.
وی بیان داشت: مالیات در بسیاری از کشورهای جهان، یکی از منابع اصلی دولت ها و ابزاری مهم برای سیاست گذاری در عرصه های مختلف توزیعی، تخصیصی و تثبیتی است.
استاندار هرمزگان اظهارکرد: در کشور ایران هم با توجه به تحولات بین المللی و رویکرد قوانین بالادستی ازجمله سند چشم انداز 20 ساله نظام، قوانین برنامه پنج ساله اقتصادی و بسته اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اهداف اقتصادی دولت تدبیر و امید، جایگاه مالیات را در نظام اقتصادی کشور بسیار پررنگ نموده است.
جادری خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن گسترش فرهنگ مالیات، مردم باید آثار مثبت پرداخت به موقع مالیات در جامعه را ببینند و در این خصوص دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را با اداره کل امور مالیاتی هرمزگان داشته باشند.
وی یادآورشد: اصحاب رسانه هم به وظیفه خود در این زمینه عمل نموده و آن را از طریق رسانه های دیداری و شنیداری به اطلاع مردم استان هرمزگان برسانند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.