به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مناطق 12 گانه و سازمان های تابعه شهرداری کرج اقدامات خود را به نحو احسن انجام می دهند اما به دلیل روتین شدن اقدامات، نیاز است این واحدهای خدماتی روشی نوین را در ارائه خدمات به کارگیری کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه سازمان ها و مناطق باید ضمن تعامل با یکدیگر، رقابت سالم نیز داشته باشند، اظهار داشت: در رقابت، بهره وری از روش های نوین در خدمت رسانی به حداکثر می رسد و این موضوع نقش بسزایی در سرعت بخشی در توسعه شهر دارد.
وی اضافه کرد: البته مسئولان مربوطه باید به این موضوع توجه داشته باشند که توسعه شهر باید متناسب با نیاز شهر و شهروندان باشد و در رقابت خدماتی، کیفیت، سرعت و توجه به نیازها و رفع آن در کنار یکدیگر باید محور باشد.
قائم مقام شهردار کرج در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه ها اشاره و بیان کرد: قطعا مناطق و سازمان های تابعه شهرداری برای اجرای طرح های کلان در محدوده خود و رقابتی موفق، نیازمند بودجه ای فراتر از بودجه پیش بینی شده سالانه خود هستند و تحقق این مهم با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر می شود.
رضاحسینی ادامه داد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های رقابتی خدماتی مدیریت شهری، می تواند این دستگاه خدمت رسان را در برداشتن گام در مسیر شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی یاری رساند.
این مسئول افزود: اجرای طرح های نوین علاوه بر کسب رضایت شهروندان، رفع معضلات و نیازهای شهری، سرعت بخشیدن به توسعه شهر و ... موجب کارآفرینی نیز می شود که این مهم نیز در سال جاری توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است.
وی در پایان اظهار داشت: توجه به منویات رهبری و گام برداشتن در مسیر فرمایشات ایشان در راس اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج قرار دارد و این دستگاه در تلاش است تا اقدامات خود را همسو با رعایت قوانین کشوری پیش برد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 638292
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.