نادر صفایی دهبارز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا' اظهار داشت: در این رویداد بزرگ علمی، 153 داوطلب در گروه ریاضی، 260 داوطلب در گروه علوم انسانی، 62 داوطلب در گروه هنر، 578 داوطلب در گروه تجربی و 87 داوطلب در گروه زبان های خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی خاطر نشان کرد: در این رقابت بزرگ علمی، 713 داوطلب زن و 427 داوطلب مرد برای ورود به دانشگاه و مراکز آموزش عالی بخت آزمایی می کنند.
صفایی در ادامه از آمادگی کامل رودان برای برگزاری آزمونی سالم خبر داد و گفت: برای برگزاری این رویداد بزرگ علمی در شهرستان رودان، پنج حوزه امتحانی پیش بینی و تعیین شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی، علوم انسانی و هنر روز پنجشنبه 15 تیرماه و داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجه روز جمعه 16 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می پردازند.
صفایی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی از روز یکشنبه 11 تیرماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، اظهار داشت: داوطلبان می توانند تا روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
بزرگترین رقابت علمی کشور روز پنجشنبه 15 تیرماه 96 همزمان با سراسر کشور در شهرستان رودان آغاز خواهد شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.