این پیام که یک نسخه آن روز جمعه دراختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:مردم مومن، انقلابی و ولایتمدارهرمزگان بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خالق حماسه پرشور دیگری در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف شدند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: روزه داران هرمزگانی با وجود گرمای هوا در این روزهای تابستانی، در سراسر این استان پهناور، دفاع از مظلومان را سرلوحه قرار داده و به صحنه آمدند و فریادهای 'مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل' آنان، پایه های کاخ مستکبرین و رژیم پوشالی صهیونیستی را به لرزه در آورد.
بنا به گفته جادری، روز قدس یادگار بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است و به فرموده امام راحل روز اسلام است که اتحاد امت اسلام و ملت ایران در این روز به نمایش درآمد و مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی که دفاع از فلسطین را دفاع از حقیقت نامیده اند، در این روز پا به عرصه گذاشته و به دفاع از حقیقت پرداختند.
وی تصریح کرد:اینجانب از آحاد و اقشار مختلف مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و روزه دار استان هرمزگان برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی می کنم و بی شک این حضور مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.