به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود : مردم مظلوم فلسطین سالهاست که زیر چکمه صهیونیست ها سرزمین شان اشغال شده و به آنها ظلم می شود و دراین روز مردم آزاده جهان و مسلمانان انزجار خود را از این ظلم ها اعلام کرده و برای نابودی رژیم صهیونیستی که محو ظلم و ظالم است آمادگی خود را ابراز می دارند.
وی گفت :روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است که مردم به سردمداران استکبار و حامیان آنها اعلام می کنند در خشم ملت ها می سوزند و به زودی در منجلاب ظلم و ستم خود به هلاکت می رسند.
وی با قدردانی از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس این حضور را ناشی از وحدت و همدلی ملت ایران در برابر بدخواهان نظام اسلامی دانست و گفت : انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان و مستکبران است که توانست در منطقه نیز تاثیر گذار باشد.
امام جمعه سیرجان به اقدامات کور تروریستی در تهران اشاره کرد و گفت : جواب این اقدامات کور تروریستی شلیک موشک ها به مقرداعش که با دستور و فرمان رهبری انجام شد و این اقدام ضمن عملیاتی کردن اقتدار دفاعی نظام اسلامی و نابودی مقر داعش در منطقه هدف ، قلب آمریکا و اسرائیل و سعود را نشانه رفت که آل سعود به هم ریخت و در صدد تغییرات حکومتی شد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنان حضرت امام و مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا که هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت : برغم تهدید ها و تحریم ها و مصوبات اخیر آمریکا علیه ملت ایران پیشرفت ها و اقتدار بیشتر شده و این مستکبر جهانی نه تنها قابل اعتماد نبوده و نیست بلکه شکست خورده در برنامه های منطقه ای و جهان است و هرچه می گذرد رسوایی قدرت پوشالی اش نزد مردم جهان بیشتر می شود.
وی رسیدن نیروهای مردمی 2کشور عراق و سوریه به مرزهای یکدیگر را با عنوان شکسته شدن کمرگروه تروریستی داعش یاد کرد و گفت : توطئه های آمریکا وآل سعود در قدرت داعش در منطقه خنثی شد و زمینه تامین امنیت در منطقه فراهم شده است .
امام جمعه سیرجان با تاکید بر همبستگی و وحدت در مسیر ولایت و رهبری گفت : یکصدایی در کشور لازمه کار حاکمیت است و همه باید از انحراف اسلام و معارف دین جلوگیری کنند و در بحث امامت اگر بعضی ها خلاف واقع فکر می کنند و رای مردم موثر میدانند این در حالی است که مساله امامت نصب از ناحیه خداوند است که ضرورت دارد در گفتار توجه بیشتری شود.
حجه الاسلام حسینی با تبریک نزدیک شدن عید فطر از مردم خواست حضور در مساجد و بندگی خداوند، تلاوت قرآنها ، بهره بردن از فیوضات تقوا و بندگی ادامه داشته باشد زیرا که دین اسلام در عمل به انسانها بها و ارزش می دهد.
مردم سیرجان امروز با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند .
شهرستان سیرجان در 175 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار محمد ایران نژاد** انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.