به گزارش ایرنا، در پیام روز جمعه قاسم سلیمانی دشتکی که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است:
خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر به ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره)، لبیک به ندای مقام معظم رهبری و همراه و همصدا با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسان های آزاده، آزاداندیش، خیرخواه و حق طلب با حضور در راهپیمایی روز قدس، فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را به گوش جهانیان برسانیم.
وی در ادامه می افزاید: فریاد رسای مردم روزه دار چهارمحال و بختیاری در روز جهانی قدس که به ابتکار بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست، اعلام انزجار و نفرت از ددمنشی و وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مقاومت اسلامی نسل شجاع فلسطینی هاست که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.
در بخش پایانی پیام سلیمانی دشتکی آمده است: رجاء واثق دارم که اینگونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات سراسر بشر دوستانه مردمان بام ایران را افزود.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه دوم تیر 1396 همزمان با سراسر کشور در 173 نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
امام خمینی (ره) 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.