به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان سه شنبه در این مراسم با تبریک دانش آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی برای آنان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد .
حجت الاسلام سید عباس تقوی بیان داشت: پرستاران محور خدمات رسانی در حوزه سلامت هستند که امیدواریم با حضور این نیروهای توانمند و متخصص در سیستم بهداشت و درمان استان بخشی از کمبود های نیروی انسانی جبران شود و شاهد ارائه خدمات پرستاری و اورژانسی بهینه در سراسر استان باشیم .
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ارتقاء سطح آموزشی دانشجویان امیدواریم شاهد دانش آموختگی همین دانشجویان و در همین دانشکده در مقاطع بالاتر باشیم .
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان با تشکر از پدران و مادران به خاطر تربیت فرزندانی که افتخار این مردم هستند، از اساتید دانشگاه به عنوان شور زندگی و مظهر عشق و از خود گذشتگی یاد کرد.
مراسم تحلیف دانشجویان با قرائت سوگند نامه دانشجویی و اهدا لوح تقدیر به دانشجویان توسط مسئولان و همچنین تقدیر از نفرات برتر دانشجویی پایان یافت.
اکنون بیش از سه هزار دانشجو در پنج دانشکده پزشکی،پیراپزشکی،دندانپزشکی،بهداشت محیط و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحصیل می کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.