مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه از حضور معنوی دانشجویان معتکف در دانشگاه ارومیه خبر داد.

حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۶ همزمان با اواسط ماه رجب در دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای اعتکاف امسال در دانشگاه ارومیه از اوایل اسفند ماه شروع شده بود گفت: با وجود تعطیلی های ایام عید روند ثبت نام ادامه داشته و آخرین روز برای ثبت نام روز یکشنبه تعیین شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه ثبت نام برای مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه ارومیه به صورت اینترنتی بوده تصریح کرد: دانشجویان برای دریافت کارت به صورت حضوری به نهاد مربوطه مراجعه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها و مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اعتکاف در دانشگاه ارومیه انجام شده است افزود: امسال دانشگاه ارومیه در تلاش است با استفاده از سخنرانان آگاه و ارائه بسته های و مسابقات فرهنگی برنامه های متنوعی را در مراسم اعتکاف امسال ارائه دهد.

کیومرزی با اشاره به محدودیت ظرفیت مکانی در دانشگاه ارومیه گفت: ظرفیت پذیرش برای برگزاری اعتکاف در دانشگاه ارومیه 300نفر بوده ولی در صورت استقبال بیش از ظرفیت،معتکفین دانشجو رابه مساجد یا مصلی شهر نیز معرفی خواهیم کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه با بیان اینکه امسال مسجد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در دست تعمیر است تصریح کرد: دانشجویان خواهر در دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی در مسجد دانشگاه ارومیه معتکف خواهند شد.

کیومرزی گفت: سال گذشته دانشگاه ارومیه جز موفق ترین دانشگاه های برگزارکننده مراسم اعتکاف در کشور معرفی شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانشجویان استقبال خوبی ازمراسم معنوی اعتکاف داشتند گفت : سال گذشته نیز 300 نفر از دانشجویان دانشگاه ارومیه در مراسم اعتکاف شرکت کرده و از برنامه های فرهنگی و معنوی آن استفاده کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.