رئیس دانشکده پیراپزشکی بیرجند در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: سال گذشته نیز نخستین نمایشگاه مهارت های بالینی دانشجویان پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد که با استقبال بی نظیری همراه بود.
محمد ملکانه با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده از ساعت هشت تا 16 امروز پذیرای سایر بازدیدکنندگان است، افزود: تمامی دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی می توانند از نمایشگاه بازدید و مهارت های لازم را فرا گیرند.
وی افزایش توانمندی های علمی، کاربردی و عملی دانشجویان را یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و یادآور شد: در این نمایشگاه مهارت های بالینی مورد نیاز از طریق آموزش دانشجو به دانشجو انجام می شود.
به گزارش ایرنا ملکانه در ارتباط با فعالیت دانشکده پیراپزشکی بیرجند اظهار کرد: این دانشکده سال 1373 با پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی فعالیت خود را آغاز کرد سپس سال 1386 به دانشکده ارتقا یافت.
به گفته وی، این دانشکده اکنون در رشته های کارشناسی پیوسته اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، هوشبری و کارشناسی ناپیوسته هوشبری و علوم آزمایشگاهی در زمینه سیاست ها و اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می کند.
وی عنوان کرد: دانشکده پیراپزشکی بیرجند 485 نفر دانشجوی روزانه و 27 کارشناس حق التدریس دارد.
دکتر ملکانه از دانشجویان و اساتید دانشگاهی استان خواست با حضور در نمایشگاه مهارت های بالینی از آموخته های دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بیرجند که در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شده است، بازدید کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557*6054* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.