به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شنبه شب در نخستین نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه هرمزگان اظهار داشت: برای نخستین بار در طول تاریخ رشد اقتصادی کشور در یک سال به این میزان پیشرفت کرده که‌ دستاورهای حاصله به تمامی ارکان نظام مربوط است.
وی با اشاره به موفقیت های به دست آمده در طول دولت تدبیر و امید، افزود: سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در کشور رخ داد و موفقیت‌های بی ‌نظیری در این سال به دست آمد که در طول عمر انقلاب مثال ‌زدنی است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمینه های اقتصاد، دیپلماسی و امنیت و رفاه توفیقات گسترده‌ ای طی سال گذشته رقم خورده ، یادآور شد: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی زمینه ها مقتدر است.
جادری به میزان وصول درآمدها در هرمزگان درسال گذشته اشاره کرد و افزود:‌ میزان پرداخت به کشاورزان و میزان خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط دولت تدبیر و امید در نوع خود کم سابقه است.
استاندار هرمزگان به دستاوردهای دولت در هرمزگان در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در برنامه ششم مقرر شده که نرخ بیکاری به حدود هشت درصد برسد و سرانه تولید افزایش و تورم کاهش بیشتری یابد.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران، اظهار داشت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود انقلاب نیز نبود و کماکان نیز این نهاد مقدس منشا خیر و برکات و اقتدار جمهوری اسلامی است.
استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد، میزان توطئه‌های دشمنان نسبت به کشور کم و زمینه رشد و پیشرفت کشور بیشتر خواهد شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.