به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد پهلوانی پنجشنبه در نشستی با مدیرکل ارشاد هرمزگان اظهار داشت: کیفی سازی و تقویت کانون های فرهنگی هنری و توجه به کانون های روستاها یکی از سیاست های مهم سال جاری این دبیرخانه است.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، راکد ماندن عملیات اجرای پروژه ساختمان این مجموعه را چالش مهم این حوزه ذکر کرد و افزود: طی دو سال اخیر کانون های فرهنگی هنری استان دوبرابر شده اند در حالی که از داشتن تجهیزات اولیه نظیر کولرگازی و رایانه بی نصیب هستند و از این رو نیازمند توجه جدی تر مسئولان استان می باشیم.
وی با بیان اینکه از هم اکنون در حال آماده سازی فراخوان هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هستیم، خاطرنشان کرد: دبیرخانه هرمزگان هرساله جدای از برنامه های ابلاغی ستادعالی، حداقل 2 برنامه در طراز ملی برگزار می کند که برای ارائه گزارش عملکرد آن به دلیل نداشتن نیروی ثابت روابط عمومی با مشکلات جدی روبرو می باشیم.
وی افزود: برگزاری ششمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در کانون های فرهنگی هنری همنام آن امام همام در سراسر کشور، 10 استان و 12 کشور جهان، راه اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه، راه اندازی مرکز تخصصی حفظ صحیفه، همایش کریمه اهل بیت(س)، اعزام 400 جوان نخبه مسجدی برای چهارمین سال متوالی به دوره فرهنگی، آموزشی و زیارتی «سفیران ولایت» از شاخص ترین برنامه های پارسال است.
حجت الاسلام پهلوانی، برگزاری دومین جشنواره قرآنی مدهامّتان روستایی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان سیریک در شرق هرمزگان و برگزاری همایش های نقش زن در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان های مختلف استان را از دیگر برنامه ها برشمرد.
وی با اشاره به فعالیت 40 رابط منطقه ای خواهران در هرمزگان ، گفت: با بررسی نتایج تشکیل رابطین خواهر و اثرگذاری مثبت آن در اجرای برنامه ها، 60 رابط منطقه ای برادران نیز در سال گذشته تعیین شد که به عنوان پل ارتباطی بین کانون ها و دبیرخانه عمل می کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.