به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس شیرخانلو سه شنبه در پنجمین جلسه کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان هرمزگان، عنوان کرد: ارتقاء سطح استاندارد موجب بهبود شاخص‏های زندگی در کشور می‏شود و ارتقاء سطح آن بر زندگی انسان ها تأثیر می ‏گذارد.
وی افزود: اکنون که استانداردها در تمامی شئونات زندگی وارد شده و تأثیر مطلوب در زندگی مردم به جای گذاشته وظیفه تمام دستگاه های عضو این کارگروه است که بیش از پیش با بکارگیری توانی مضاعف در زمینه استقرار استانداردها برای توسعه پایدار و نظامند همکاری و همراهی کنند.
شیرخانلو با اشاره به گزارش اداره کل استاندارد استان در خصوص قوانین مربوط به استاندارد و بازدیدها و نظارت از کارگاه‏های تولیدی و مصالح و ساختمانی و جایگاه CNG در سطح استان، بیان داشت: نیاز است کمیته ‏ای جهت رفع مشکلات مربوط به جایگاههای CNG با محوریت حوزه ترافیک استانداری تشکیل شود.
وی ادامه داد: موضوع استاندارد سازی مصالح ساختمانی و به کارگیری افراد متخصص و با صلاحیت در طراحی، نظارت و اجرای طرح های ساختمانی از مباحث بسیار مهمی است که در مقاوم سازی ساختمان‌ها مطرح است و این موضوع به عنوان یکی از اصول اولیه در ساخت و سازها با جدیت در سطح استان مورد توجه قرار گرفته است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.