به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۷۵۹ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۴۷۵ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۰۶ نفر همچنان بستری، ۷۰ نفر ایزوله، ۲۲ نفر در آی. سی. یو و ۱۴ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۱۰ هزار و ۲۳ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۱۵۱۰ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان تا کنون ۳۰ نفر بوده است، عنوان کرد: تاکنون ۴۱۸ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۱۰۲۰ نفر تحت مراقبت خانگی هستند، ۱۷ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۲۵ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷۴ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۵۸ نفر از شهرستان بندرعباس، ۲ نفر از بندرلنگه، ۱ نفر از جاسک، ۷ نفر از میناب، ۵ نفر از قشم و یک نفر از رودان به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۱۱۳۵، میناب با ۱۳۴، کیش با ۵۴، قشم ۵۱، حاجی‌آباد با ۴۸، بندرلنگه با ۳۲، رودان با ۲۱، پارسیان با ۱۳، بندر خمیر با ۹، بستک ۷، جاسک ۵ و سیریک با ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.