به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۳ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۲۷۰ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۱۴ نفر همچنان بستری، ۷۴ نفر ایزوله، ۲۰ نفر در آی. سی. یو و ۱۶ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ابراز نگرانی از افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به کرونا در شهر بندرعباس، گفت: ۷ هزار و ۶۱۹ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۱۱۱۶ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی عنوان کرد: تاکنون ۳۷۳ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۶۵۹ نفر تحت مراقبت خانگی هستند، ۳۳ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۲۲ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در هرمزگان تاکنون ۲۹ نفر بر اثر این بیماری در هرمزگان فوت کرده‌اند، عنوان کرد: تعداد ۴۶ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۴۸ نفر از شهرستان بندرعباس، ۳ نفر در میناب، ۸ نفر در حاجی آباد، ۲ نفر در کیش به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۸۱۲، میناب با ۹۷، کیش با ۵۴، قشم ۴۳، حاجی‌آباد با ۳۷، بندرلنگه با ۲۷، رودان با ۱۹، پارسیان با ۱۲، بندر خمیر با ۷، بستک ۶ و جاسک ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.