به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی شنبه شب در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۲۰۵ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، که یک‌هزار و ۹۳۳ نفر از این تعداد ترخیص شده‌اند و ۱۳۶ نفر همچنان بستری، ۸۶ نفر ایزوله، ۳۰ نفر در ICU و ۱۸ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ابراز نگرانی از افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به کرونا در شهر بندرعباس، گفت: چهار هزار و ۷۷۴ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۶۸۱ مورد مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در هرمزگان تاکنون ۲۲ نفر بر اثر این بیماری در هرمزگان فوت کرده‌اند، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۴ نفر در استان شامل ۴۵ نفر در بندرعباس، هفت نفر در میناب، یک نفر در جاسک و یک نفر در رودان به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۴۲۱، میناب با ۸۲، کیش با ۵۲، قشم ۴۲، حاجی‌آباد ۲۵، بندر لنگه ۲۴، پارسیان ۱۲، رودان ۱۲، بندر خمیر ۶، بستک سه و جاسک ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.