معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در هنگام ارسال این بسته‌ها به مناطق محروم به ایرنا اظهار داشت: 30 هزار بسته کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود که ۱۵ هزار بسته از این تعداد در نیمه اول ماه مبارک رمضان و ۱۵ هزار بسته دیگر نیز در نیمه دوم این ماه به دست قشرها مستضعف در مناطق محروم محل استقرار این نیرو رسانده می‌شود.

سردار مرتضی زارع ادامه داد: بسته‌ها شامل ۱۰ کیلو برنج، سه و نیم کیلو گوشت مرغ و گوسفندی، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، کنسرو، مایع دست شویی و ظرف شویی در بین خانواده‌هایی توزیع می‌شود که در شرایط عادی نیز با مشکل معیشتی روبه رو هستند.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کمک مومنانه انجام می‌گیرد که تا امروز افزون بر هشت هزار و ۷۰۰ بسته توزیع شده و روند توزیع بسته‌های کمک مومنانه همچنان و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ارزش ریالی هر بسته افزون بر ۳۰۰ هزار تومان است که با مساعدت خیران و با ۳۰ درصد تخفیف تهیه شده است که بدون این کمک‌ها قیمت هر بسته ۴۲۰ هزار تومان می‌شود و در دور افتاده ترین روستاهای بشاگرد ارسال و توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.