این زیردریایی با تکیه بر دانش بومی و توان تعمیر نگهداری و عملیاتی نیروهای جوان مومن انقلابی کارخانجات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیردریایی غدیر کلاس۹۴۳ با موفقیت اورهال و به آب انداخته شد.

زیردریایی اورهال شده غدیر کلاس ۹۴۳ پس از انجام آزمایش‌های لازم، برای حضور در عرصه دفاع از تمامیت ارضی آب‌های داخلی و حضور پرقدرت در آب‌های بین‌المللی و رزمایش‌ها به ناوتیپ زیرسطحی منطقه یکم امامت نداجا ملحق خواهد شد.

فرمانده کارخانجات نداجا درخصوص فناوری ساخت و تعمیر نگهداری زیر دریایی غدیر کلاس گفت: این زیردریایی بومی بوده که توسط کارخانجات نداجا و وزارت دفاع ساخته شده است و در تمام رزمایش های ما حضور فعال دارد.

امیر دریادار دوم فاضل نیا ادامه داد: این زیر دریایی با قابلیت رادارگریزی و حمل اژدرهای هوشمند، قدرت آتش بالایی داشته و می‌تواند کابوس دشمنان ایران اسلامی باشد و در صحنه رزم نقش تایین کننده‌ای ایفا کند.

مدیر پروژه اورهال زیر دریایی غدیرکلاس۹۴۳ با خرسندی از موفقیت در اتمام این پروژه با استفاده از دانش تماما بومی مهندسان نیروی دریایی، بیان داشت: با بهینه سازی و پیاده کردن سیستم های پیچیده روز دنیا برقدرت این واحد شناور بسیار افزوده شده است.

ناخدا سوم مهندس محمد گلچین ابراز داشت:  قابلیت های این زیردریایی با بهره گیری از توان داخلی و دانش بروز جهانی ارتقا یافته و به طور قطع حضور فعالی در عرصه دفاعی میهن اسلامیمان خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.