به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ناجی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران با موضوع پیگیری پیشگیری از روند شیوع بیماری کرونا در استان، افزود: اجازه نداریم با تفسیر به رأی و تحریف و تقطیع عبارت‌ها در سخنان مقامات کشور موجب تشویش اذهان عمومی جامعه بشویم و این امر خلاف مصلحت عمومی و مردم بوده و مخل آرامش روانی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه باید مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در شهرستان‌ها به طور دقیق اجرایی شود، بیان کرد: کنترل مبادی ورودی استان همچنان با شدت ادامه خواهد شد و فرمانداران باید این مهم را همچنان در دستورکار خود قرار دهند.

وی با اشاره به ساعات کارصنوف در شهرستان‌های استان گفت: صنوف غیر ضروری پر ریسک بعد از ۲۳ فروردین نیز تعطیل خواهند بود و بر افزابش ساعات فعالیت صنوف تأمین کنند ضروریات مردم تاکید وجود دارد تا مردم در این زمینه با مسئله و مشکلی مواجه نشوند.

ناجی اضافه کرد: فرمانداران و عوامل آنها باید نظارت و کنترل خود را بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در شهرستانها افزایش دهند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با بیان اینکه تأمین امکانات واحدهای درمانی از وظایف وزارت بهداشت است، افزود: طبق اعلام علوم پزشکی استان هیچ مشکلی در شهرستانها در این زمینه وجود ندارد و اگر در شهرستانی مواردی وجود دارد گزارش و پیگیری شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همچنان مبادی ورودی استان باید تحت کنترل کامل قرار باشد، تصریح کرد: بررسی محلی در خصوص ترددها به استان در شهرستانها انجام گیرد و با مواردی که مسئله دارد حتماً برخورد و گزارش آن به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان گزارش شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.