ابراهیم سعدینی روز دوشنبه با اشاره به شعار سال ۹۹ به نام جهش تولید در این راستا افزود: اگر تولید با کیفیت و صادرات محور رونق یابد، بدون شک موجب اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی شده و وضعیت معیشتی مردم نیز بهتر خواهدشد.

وی بیان داشت: هرچند بیماری کرونا و مشکلات آن بر تولید سایه انداخته اما با تدابیر ویژه ای که در این ایام دیده شده، واحدهای تولیدی استان هرمزگان همچون گذشته به روند تولید ادامه داده و درواقع میزان تولید آن ها نیز افزایش یافته است.

سرپرست معاونت امور صنایع  سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راه‌هایی که می تواند بر جهش تولید در سطح استانی کمک کند تلاش برای خرید محصولات با کیفیت تولید در استان است.

سعدینی ابرازداشت: برای تحقق شعار سال، مصرف تولیدات داخلی از سوی مردم و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در کنار هم می‌تواند این شعار را عملیاتی کند.

وی با تشریح اقدام های سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان درراستای حل مشکلات واحدهای تولیدی گفت: این سازمان درسال گذشته با برگزاری نشست های متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار، مدیران بانک‌های عامل استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران پرداخت که اجرایی شدن مصوبه های حاصل از آن زمینه ساز ایجاد زیرساخت جهش تولید درسال جدید خواهدبود.

این مسوول با اشاره به اهتمام وزارت صنعت، معدن و تجارت بر رفع مشکلات پیش روی تولید اشاره کرد و بیان داشت:در این راستا سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان به تبع از وزارتخانه، طبق سال های گذشته برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.