قاسم رنجبریان روز شنبه در پیامی به کادر باشگاه ها و مدارس فوتبالاز دست اندرکاران مدارس فوتبال خواست تا با در خانه ماندن بر این ویروس غلبه کنند و هرچه زودتر فعالیت های فوتبال به روال عادی بازگردد.

بیان داشت: با رعایت بیشتر مسایل پزشکی و بهداشتی، با در خانه ماندن این ویروس را شکست دهند تا هرچه زودتر فعالیت های ورزشی به ویژه مسابقات لیگ های فوتبال از سر گرفته شود.

وی افزود: از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است و اهالی فوتبال تبحر خاصی در کار دسته جمعی دارند.

دبیر هیات فوتبال هرمزگان ابرازداشت: پیش از این سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تمامی مسابقات لیگ های برتر، یک، دو و سه را تا پایان اسفند لغو کرده بود.

پیش از این رییس هیات والیبال هرمزگان با توجه به نگرانی های حاصل از شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود فدراسیون جهانی والیبال با تغییر زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس موافقت کرده است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود این رقابتها در روزهای ۱۳ تا ۱۷ اسفندماه در بندرعباس برگزار شود.

۴۴ تیم نیز جهت حضور در این رقابتها از سراسر جهان ثبت نام قطعی کرده بودند که با توجه به شرایط و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این رقابتها لغو و به زمان دیگری موکول شد.

از جمله کشورهایی که در این رقابتها ثبت نام کرده اند می توان به ژاپن، روسیه، سوئیس، استرالیا، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، بلاروس، بلژیک، لهستان، اسلوونی، تایلند، ترکیه، ایتالیا اشاره کرد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان هم اکنون به ۱۴۶ نفر رسیده است.

از مجموع مبتلایان به کرونا ۱۲۰ نفر مرخص، ۱۴ مورد بستری و با فوت یک مورد جدید، ۱۲ نفر فوت شدند.

بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را در بندرعباس مرکز استان با ۷۴ مورد اعلام کرد و گفت: کیش ۳۱ مورد، قشم ۱۴ مورد، میناب ۱۰، بندرلنگه و حاجی آباد نیز هرکدام پنج نفر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.