افشین ناظمی عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ابتلا به ویروس کرونا در استان گیلان و برای مهار آن ، به سازمان لیگ پیشنهاد دادیم تا بازی های سپیدرود تا مهار این بیماری  لغو شود.

وی افزود: پس از بازگشت از سفر بابل، چند نفر از اعضای این باشگاه به علایم اولیه این ویروس مبتلا و تحت درمان قرار گرفته اند که این امر باعث شده تا اکثر بازیکنان نتوانند در تمرینات حضور یابند چون ممکن است که دچار این بیماری شوند.

وی ادامه داد: این در حالی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاد جامعه، استان گیلان و کلانشهر رشت به عنوان یکی از مناطق پر خطر انتقال این ویروس شناخته شده و تمامی مراکز آموزشی، ورزشی و اماکن عمومی به صورت تعطیل درآمده است.

وی بیان کرد: البته هنگام سفر به بابل، این باشگاه برای حفظ سلامتی جامعه در مسابقه یکشنبه گذشته در بابل کاروان هواداران این باشگاه را در حالی که آماده حرکت از رشت به سمت بابل بودند را از اعزام به این شهر بازداشت، که البته این مسابقه بر خلاف دستور سازمان لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار نشد و تعداد زیادی از هواداران میزبان از راه های غیر قانونی خود را به محیط ورزشگاه رسانده بودند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: در بازگشت از بابل نیز، چندین نفر از بازیکنان و اعضای تیم سپیدرود با بروز علایم اولیه این بیماری ناشناخته بستری و تحت مداوا قرار گرفته اند و برای حفظ سلامتی سایر اعضای تیم ، تمرینات سپیدرود به حالت تعطیل درآمده و علاوه بر آن تمامی مراکز ورزشی به دستور استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بسته شده و امکان برگزاری تمرین وجود ندارد.

ناظمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و برای حفظ سلامت اعضای تیم مهمان و میزبان، داوران، مسئولان برگزاری مسابقه و خبرنگاران و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در بین جامعه ورزش کشور، از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست کردیم که همگام با سایر اعضای جامعه برگزاری مسابقات فوتبال را تا ریشه کن شدن و کنترل این بیماری به حالت تعلیق درآورند و به طور حتم همه به خوبی می دانیم هدف والا و اصلی ورزش کمک به شور، نشاط و حفظ سلامتی جامعه است و اگر ما باعث به خطر افتادن امنیت روانی و سلامت شهروندان شویم بدون شک از اصول و روح ورزش فاصله گرفته ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به این امر و شرایط  موجود، نامه ای را با همین مضمون به مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا حداقل بازی های تیم فوتبال سپیدرود رشت تا ریشه کن شدن بیماری کرونا و کنترل آن ، لغو  و به زمان دیگری موکول شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، با انجام ۲۴ بازی و کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.