مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: پس از بازی داماش و نود ارومیه، بازیکنان داماش به دلیل مشکلات مالی در تمرینات حضور نیافتند و این تیم بدون انجام تمرین رو در روی تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

میثم محبوب افزود: تیمهای فوتبال داماش و مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان عصر روز  یکشنبه (فردا) در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

وی ادامه داد: البته تیم داماش در این دیدار میزبان است و امیدواریم که از این فرصت میزبانی استفاده مناسبی را برده و با حمایت طرفداران خود بتوانیم برابر تیم قدرتمند و مدعی مس رفسنجان نتیجه مطلوبی را نیز کسب کنیم.

وی بیان کرد: البته این در حالی است که شرایط تیم داماش مناسب نیست اما همانند بازی گذشته خانگی که توانستیم برابر حریف قدرتمندی به پیروزی دست یابیم، این امیدواری را داریم که در این دیدار خانگی نیز برابر تیم مس رفسنجان پیروز شویم تا همچنان در میانه جدول رده بندی قرار گیریم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان اضافه کرد: آرمین منفرد دوست بازیکن داماش به دلیل محرومیت در دیدار برابر تیم مس رفسنجان غایب است و همچنین جابر نصیری ، سینا شاه عباسی، میثم میرپسندیده و میلاد صفایی نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند داماش را برابر مس رفسنجان همراهی کنند.

محبوب خاطرنشان کرد: به هرحال امیدواریم که بازیکنان داماش که همواره تنها پشیبان و حامی تیم بوده و هستند، در این دیدار خانگی نیز با حضور گسترده خود  از تیم داماش حمایت کنند تا داماشی  ها با این پشتوانه برابر مس رفسنجان به برتری برسند.

وی به شایعه لغو دیدار داماش و مس رفسنجان نیز اشاره و اظهار کرد: البته در این خصوص صحبت هایی شده اما تاکنون هیچ خبری مبنی به لغو این دیدار از سوی سازمان لیگ و هیات فوتبال گیلان به ما ارایه نشده و  اگر این خبر به ما داده شود به طور حتم در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد.

تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، مس رفسنجان با کسب ۴۹ امتیاز در صدر جدول و داماش گیلانیان با کسب ۳۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.