به گزارش ایرنا، شاگردان احمد جمشیدیان پس از پیروزی انگیزه بخش دیدار هفته قبل برابر شهرداری فومن، حالا با روحیه مضاعف آماده بازی مقابل نفت امیدیه هستند.
پاسی ها هفته گذشته به نخستین برد این فصل خود دست یافتند تا با هفت امتیاز فاصله خود را با تیم های میانی جدول کاهش دهند؛ تیمی که 6 هفته روی برد را ندیده بود و اکنون با صدر جدول هفت امتیاز اختلاف دارد.
نیم نگاهی به جدول رده بندی مسابقات نشان می دهد که شاگردان جمشیدیان در صورت برتری مقابل تیم نفت امیدیه می توانند تا رده ششم جدول هم صعود کنند.
کم بودن فاصله امتیازی تیم های حاضر در گروه ب لیگ 2 این امکان را می دهد که هر برد و باختی منجر به تغییر اساسی در جایگاه تیم ها شود.

* نفت قدرتمند در خانه
تیم نفت در بازی های خانگی خود تاکنون باخت نداشته و تیمی قدرتمند نشان داده است. در حقیقت نماینده امیدیه سال ها در لیگ 2 فعالیت دارد و از تجربه کافی برای این مسابقات نیز برخوردار است.
نفتی ها که هفته قبل اسیر بازی جنجالی و حاشیه ساز مقابل استقلال رامشیر شدند، حالا در بازی خانگی مقابل پاس درصدد کسب پیروزی هستند.
این تیم بازی های خانگی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته و نشان می دهد که پاس بازی راحتی برابر این تیم ندارد.
آنها هر چند در خط حمله برابر با تیم پاس گلزنی کرده اند اما دریافت 9 گل در هشت بازی نشانگر ضعف خط دفاعی نفتی ها است.
نماینده امیدیه خوزستان به خوبی می داند که شکست در برابر پاس در این مسابقه تاوان سختی را برای این تیم به دنبال خواهد داشت.

* مشکلات مالی پاشنه آشیل پاس
مشکلات مالی پاس همچنان پابرجا است و اغلب بازیکنان این تیم تاکنون ریالی بابت قراردادهای مالی خود دریافت نکرده اند.
پاسی ها از همان ابتدای حضورشان در لیگ 2 کشور بدون مدیرعامل اداره شدند و منبع مالی برای این تیم تعریف نشد.
در واقع شاگردان جمشیدیان پس از اینکه با امیر عظیمی مدیرعامل وقت پاس قراردادهای خود را منعقد کردند، تاکنون موفق به دریافت قراردادهای مالی خود نشدند.
البته در این بین چند بازیکن اصلی پاس 20 درصد قراردادهای خود را دریافت کردند منتهی مابقی اعضای تیم همچنان منتظر عملی شدن تعهدات باشگاه هستند.
گویا بازیکنان پاس اعلام کرده اند که در صورت نبود تعهد در قبال پرداختی های مالی خود حاضر به بازی نخواهد بود.
در این میان 2 بازیکن کلیدی تیم پاس نیز در بازی فردا مقابل نفت امیدیه غایب هستند؛ امیر علیدادی و میثم زمانی 2 مهره کلیدی این تیم در خط حمله بنا بر صلاحدید کادر فنی غایب بازی مقابل نفت امیدیه خواهند بود.
زمانی همچنان به دلیل مسایل انضباطی با باشگاه پاس به مشکل خورده است و امیر علیدادی نیز در ترکیب تیم اعزامی به امیدیه حضور ندارد.
به نظر می رسد جمشیدیان در بازی مقابل نفت امیدیه از همان ترکیب بازی قبل با شهرداری فومن به میدان برود.

* امیدوار به حل مسایل مالی هستیم
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان با اشاره به دغدغه مالی اعضای تیم گفت: امیدوار به حل مسایل مالی هستیم و هیات مدیره باشگاه قول تامین منابع مالی و حل مشکلات پیش رو را داده است.
محمد مظهری با بیان اینکه برای پیگیری برنامه مالی همراه تیم به امیدیه نرفته ام و قرار است سه شنبه راهی این شهر بشوم، افزود: تیم در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و امیدواریم با دست پر از امیدیه بازگردیم.
وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته تمرین آماده سازی خوبی پشت سر گذاشته ایم و از وضعیت مناسب برخورداریم.

* بازی سختی در پیش داریم
سرمربی تیم پاس همدان نیز در این زمینه گفت: فردا بازی سختی مقابل نفت امیدیه داریم و این تیم در بازی های خانگی حریف قدرتمندی است.
احمد جمشیدیان افزود: شناخت لازم را از این تیم داریم و تنها دغدغه شرایط مالی بازیکنان است.
وی بیان کرد: در بازی مقابل نفت امیدیه به دنبال کسب امتیاز هستیم و می خواهیم به سیر صعود تیم در جدول مسابقات ادامه دهیم.
سرمربی تیم پاس خاطرنشان کرد: امیدوارم وضعیت مالی بر عملکرد بازیکنان تاثیرگذار نباشد و بتوانیم در این بازی سخت سربلند باشیم.
دیدار تیم های پاس و نفت امیدیه از سری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، فردا از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای نفت این شهر برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.