وحید بیات لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم 90 ارومیه تا پایان هفته سوم لیگ دسته یک کشور به دلیل نبود زمان کافی و مشکلات فراوان از هماهنگی خوبی برخوردار نبود ولی در ادامه با برگزاری اردویی 10 روزه در تهران و انجام بازی تدارکاتی، آمادگی بیشتری کسب کرد.
وی بیان کرد: بازی قابل قبولی در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته کشور مقابل شهرداری تبریز داشتیم و چندین موقعیت گل را از دست دادیم ولی در نهایت با کسب نتیجه تساوی یک بر یک حریف تبریزی را در زمین خود متوقف کردیم.
وی با بیان اینکه جو ورزشگاه تبریز از سوی ورزشکاران متشنج شده بود، گفت: انجام برخی رفتارهای غیرورزشی به دور از اصول جوانمردانه است و هواداران باید به دور از هر گونه حواشی فقط با نیت تماشای مسابقه به ورزشگاه بیایند تا شاهد بروز حوادثی همچون فحاشی و پرتاب اشیا و بطری نباشیم.
بیات لو در خصوص دیدار بازیکنانش مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران در مسابقات جام حذفی کشور، گفت: ما قبل از این دیدار در هفته پنجم لیگ دسته یک نیز با تیم اکسین البرز که در رده سوم جدول است، بازی داریم و در حال حاضر بیشتر فکر ما متوجه آن است ولی برای مقابله با تیم پرسپولیس نیز برنامه ریزی کرده ایم.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه اضافه کرد: تیم پرسپولیس یکی از قدرت های برتر ایران و آسیا به شمار می رود و به طور یقین بازی بسیار سخت و نفس گیری مقابل این تیم داریم تا از اعتبار فوتبال ارومیه و آذربایجان غربی دفاع کنیم.
به گزارش ایرنا تیم 90 ارومیه که دیدار هفته نخست را از دست داده بود، در دیدارهای هفته دوم و سوم نیز به ترتیب مقابل پرسپولیس پاکدشت و گل گهر سیرجان شکست خورد.
این تیم روز گذشته در هفته چهارم این رقابت ها در دیدار با شهرداری تبریز با کسب یک امتیاز خارج از خانه در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
تمرین های تیم 90 ارومیه با توجه به فاصله 10 روزه تا برگزاری دیدار هفته پنجم مقابل اکسین البرز از امروز به مدت سه روز تعطیل است و از روز سه شنبه هفته جاری در زمین چمن تختی ارومیه پیگیری می شود.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه و آذربایجان غربی جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.