به گزارش ایرنا شهرداری در فصل جدید مسابقات در حالی با قرعه گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور مواجه شد که جدال نفس گیری با مدعیان صعود در پیش دارد.
شاگردان بابک صمدیان در گروه یک این رقابت ها با تیم های اتحاد کامیاران، چوکا تالش ، شهرداری بم ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، کاسپین قزوین ، فولاد نوین اهواز ، مقاومت تهران ، سردار بوکان ، ایرانجوان بوشهر ، راه آهن تهران و خوشه طلایی ساوه قرار دارد.
شهرداری همدان در شرایطی سومین فصل متوالی حضور در لیگ 2 فوتبال کشور را تجربه می کند که این بار حریفانی به مراتب سخت تر از قبل را مقابل خود خواهد دید.
تغییر شرایط لیگ فوتبال دسته دوم فوتبال کشور از سه گروه به 2 گروه باعث شد تا تیم های مدعی در گروه های A و B متمرکز شوند.

** شهرداری در گروه مدعیان صعود
به اعتقاد کارشناسان فوتبالی هر چند گروه آسان در لیگ 2 وجود ندارد اما کفه ترازوی تیم های مدعی در گروه یک مسابقات سنگینی می کند.
در گروهی که شهرداری در آن به قید قرعه حضور یافته است، تیم های چوکا تالش، فولاد نوین اهواز، سردار بوکان، خوشه طلایی ساوه، مس نوین کرمان و ایرانجوان بوشهر مدعی هستند.
حتی تیم های نظیر اتحاد کامیاران که به تازگی رهسپار لیگ 2 شده است به همران مقاومت تهران و استقلال اهواز نیز امسال جزو تیم های قدرتمند به شمار می روند.
در واقع تیم شهرداری بازی ساده ای در این رقابت ها نخواهد داشت و برهمین اساس کادر فنی این تیم باید نسبت به تقویت لیست نفرات خود اقدام کند.

** انتظار صعود سختی کار شهرداری
شهرداری همدان در حالی امسال قدم به لیگ 2 کشور می گذارد که مجموعه مدیریت شهرداری انتظار صعود از این تیم دارند.
عباس صوفی شهردار همدان که نقش رئیس هیات فوتبال این استان را نیز عهده دار است، با این تفکر که شهرداری از گروه خود صعود کند، از مجموعه این تیم انتظار دارد.
اما دیدگاه رضوان سلماسی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان که متولی امور ورزش شهرداری نیز هست، کمی متفاوت تر است.
وی معتقد است که شهرداری باید در لیگ 2 نتایج درخشانی کسب کند حتی اگر منجر به صعود این تیم نشود.
وی پرورش و شکوفایی استعدادهای فوتبال بومی همدان را مهمتر از صعود می داند و معتقد است:در ورزش های گروهی تضمینی برای صعود نیست و هر احتمالی وجود دارد.

** حداقل امکانات جوابگوی صعود نیست
با این حال شهرداری همدان برای صعود نیاز به پشتیبانی های فنی و تدارکاتی لازم دارد.
با گذشت حدود 2 ماه از دور تمرینات این تیم هنوز مبلغی بابت قراردادهای این فصل بازیکنان شهرداری پرداخت نشده و همین مساله حواشی تازه ای را برای آنها رقم زده است.
تدارکات نامناسب تغذیه ای و حتی مشکلات نبود آب معدنی در هفته های اخیر تمرین شهرداری همدان نیز صدای بازیکنان این تیم را در آورد.
البته مدیران باشگاه شهرداری همدان در تلاش برای حل مشکلات تدارکاتی تیم هستند و امیدواریم این مساله هرچه سریعتر حل شود.

** حمایت همه جانبه از تیم شهرداری داریم
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز با اشاره به اینکه فوتبال یکی از رشته های پرطرفدار به شمار می رود گفت: حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری همدان داریم.
سعید خوشبخت افزود: بدهی های مالی فصل قبل را تا حد زیادی تسویه کرده ایم و به زودی درصدی از قرارداد بازیکنان فصل جدید را نیز پرداخت می کنیم.
وی اضافه کرد: در حوزه تدارکات و پشتیبانی تیم نیز تمهیداتی اندیشیده شده و به زودی تمام مشکلات برطرف می شود.
خوشبخت بیان کرد: تمامی دغدغه های اصلی تیم را قبل از شروع مسابقات حل می کنیم و هدف ما حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ 2 کشور است.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: امسال 80 درصد از ترکیب تیم را بومی ها تشکیل می دهند و امیدواریم با اتکا به توانمندی بازیکنان مستعد بومی در کنار چند بازیکن خوب غیربومی بتوانیم به شکلی مناسب و شایسته در لیگ 2 حضور پیدا کنیم.
تیم شهرداری در گروه یک رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم در نخستین دیدار از فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهمان چوکا تالش است.
فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هفدهم و هجدهم شهریورماه امسال برگزار می شود.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.