عبدالمجید جلالی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان های استان صورت گرفت.
وی بیان داشت: تمامی فعالیت‌های مرتبط با زنجیره تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه بخشی از فعالیت‌ها که ارتباط مستقیم با تامین، توزیع، لجستیک و پشتیبانی اقلام سلامت محور برای مقابله با بیماری کرونا دارند، باز هستند.
نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران اظهارداشت:  در این راستا سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز عرضه اقلام پروتئینی و توزیعی، بهداشتی، میوه فروشان، عمده فروشان مواد غذایی و تعویض روغنی آپاراتی تا ۱۵ فروردین، ملزم به ارائه کالا و خدمات هستند.
جلالی ادامه داد: با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص حمایت از فعالیت‌های صنفی و تجاری، فعالان صنفی غیرضرور با توجه به مصوبه دولت نگرانی نسبت به  وصول نشدن چک، بیمه و مالیات در این دوره نداشته باشند.
وی یادآورشد: باتوجه به وضعیت بحرانی بوجود آمده برای بازاریان، امیدواریم مالکان نیز در این برهه در حمایت از بازار این نسبت به بخشش و یا ارائه تخفیف نسبت به اجاره اسفند و فروردین ماه مستاجران واحدهای صنفی و تجاری اقدام کنند.
این مسوول اظهارداشت: روسای اتحادیه های صنف های غیرضرور و فعالان در دوره اعلام شده، مکلف هستند نسبت به نظارت بر فعالیت و یا فعالیت نکردن و تعطیلی واحدها اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.