محمدجواد فدایی روز چهارشنبه در نشست فروش اینترنتی و مجازی کالاهای اساسی در کرمان افزود: تعطیلی اصناف برای کسبه و مردم مشکل ایجاد می کند و برای رفع این مشکل زیرساخت ها و نیازهای نرم افزاری احداث فروشگاه‌های اینترنتی به سرعت باید تامین شود تا کالاها با رعایت ضوابط بهداشتی به دست مردم برسد.

وی اظهار داشت: تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان کرمان تعطیلی بازار با همکاری اصناف و بازاریان بود تا مردم برای خرید، ازدحام ایجاد نکنند و از شیوع این بیماری ممانعت شود.

استاندار کرمان گفت: قصد ما این است که فروشگاه ها تعطیل نباشند و مردم بتوانند خریدشان را به صورت مجازی انجام بدهند و اصناف نیز فروش مجازی داشته باشند.

وی با بیان اینکه به دنبال ضرر و زیان بازاریان و مردم نیستیم گفت: همه فرم های فروشگاه های اینترنتی به اصناف داده شود که مردم از این طریق خرید کنند، که این فروشگاه ها پس از جمع بندی به مردم معرفی می شود.

فدایی ادامه داد: همچنین باید تبلیغات ویژه ای برای آشنایی مردم با روش های خرید اینترنتی در سطح شهر و استان کرمان انجام شود.

استاندار کرمان گفت: هدف تداوم خرید از فروشگاه‌ها و باقی ماندن فعالیت فروشگاه های اینترتی قبلی است.

وی افزود: توصیه کارشناسان در مقابله با ویروس کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ازدحام و تجمع در استان کرمان است که با خریدو فروش اینترنتی و تلفنی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.